Host only with the best web hosting provider. Get quality hosting from hostmonster web host.

Формування інститутів громадянського суспільства Рівненщини

Друк
Дата публікації Перегляди: 1051

Формування інститутів громадянського суспільства Рівненщини

В кінці лютого 2017 року відбулися установчі збори Громадської Ради при Рівненській обласній державній адміністрації .

До складу якої від Громадської організації «Громадянський  поступ» делегований Голова Ради  -  Ігор Пюрко.

В ході установчих зборів кандидатура  Ігоря  Пюрко,  за пропозицією учасників зборів, була подана на керівника ГР при РОДА.

В ході обговорення І. Пюрко запропонував присутнім нову стратегію  діяльності ГР, а саме:

Вид діяльності: консультативно-дорадчий і контролюючий(не повинно бути жодної проблеми громадян області, що не стосується ГР при РОДА, і яка не знайде вирішення у виконавчому органі діючої влади).

Мета діяльності:

- вивести діяльність членів ГР на новий, системно якісний рівень, перенести  центр прийняття рішень та діяльність у Комітети ГР;

- налагодити дієву взаємодію з ГР при усіх виконавчих органах влади по рівням: районний, обласний, центральний;

- на постійній основі  делегувати членів ГР у склад колегії структурних підрозділів РОДА;

- створити системну та планову діяльність  ГР;

- забезпечити громадський моніторинг системних проблемних питань Рівненського обласного та загальнодержавного рівня, пошук шляхів вирішення та просування прийнятих рішень;

- максимально долучити до співпраці по науково-теоретичному обґрунтуванню вирішення проблемних питань науковий потенціал Рівненської області та студентську молодь;

- якнайефективніше долучити до діяльності майданчики усіх дієвих ГО, в першу чергу Координаційну ГР Рівненської обл.;

- створити професійно-патріотичний кадровий резерв з числа членів ГР, студентів - випускних курсів для делегування у виконавчі органи влади;

 -  створити систему інформаційного висвітлення діяльності окремо кожного комітету та усієї ГР в цілому.

Було  запропоновано 7 основних напрямків  діяльності ГР при РОДА:

-  Освіта, наука, культура, просвітництво;

-  Охорона здоров`я, продовольча безпека та екологія; 

-  Протидія корупції та очищення влади у взаємодії з силовими структурами;

-  Юридичне забезпечення та захист прав громадян;

-  Інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності ГР та дотримання громадської етики;

-  Фінансово-економічний та регіональний розвиток;

-  Антитерористична операція та волонтерство.

І.Пюрко наголосив, що готовий діяти в Громадській Раді у будь-якому статусі для представництва та захисту інтересів громадськості Рівненщини .

Доведена до усіх присутніх принципова позиція Голови Ради ГО «Громадянський поступ» І.Пюрко - навести жорстку дисципліну у діяльності Громадської Ради та встановити персональну відповідальність кожного члена ГР при РОДА  за прийняте рішення та його безумовне виконання.

В ході закритого голосування, при обранні керівника ГР при РОДА, підтримали позицію І.Пюрко 13 чоловік з 34 присутніх.

Голова Ради ГО «Громадянський поступ » І.Пюрко привітав В.Леська з обранням на Голову Громадської Ради при РОДА та висловив йому підтримку на конструктивну і ефективну роботу в інтересах громадськості Рівненщини.

Підтримуючи принцип оновлення та ротації керівництва ГР при РОДА Ігор Пюрко зняв свою кандидатуру з посади заступника Голови Громадської Ради при РОДА на користь керівника спілки офіцерів України у Рівненській області А. Матвійчука, якого обрали заступником голови Громадської Ради при РОДА.

На організаційному засіданні Комітету з економіки та регіонального розвитку Голова Ради ГО «Громадянський поступ» Ігор Пюрко, послідовно впроваджуючи принцип оновлення керівництва ГР при РОДА, запропонував обрати Головою Комітету керівника Громадської Організації «Ліга патріотів» Олександра Рудику.

Дана пропозиція була підтримана усіма членами Комітету.

Від імені ГО «Громадянський поступ» І. Пюрко довів присутнім особисте бачення основних засад діяльності Комітету на 2017-2019 рр.:

1.Реформа медицини – незрозумілість і закритість реформування системи медичного забезпечення для населення .

Існуюче пріоритетне фінансування, а практично вливання бюджетних грошей у відомий медичний заклад Феофанія, який обслуговує діюче і бувше керівництво держави, в тому числі народних депутатів України.

Даний медичний заклад необхідно передати на баланс МОУ для лікування та реабілітації наших воїнів, а усіх можновладців лікувати у медичних закладах за місцем проживання.

Щодо реформи медицини є приклад успішної реформи Грузії - це повне введення страхової медицини, де вартість середнього страхового полісу склала 20 дол. США у місяць на одну людину, даний поліс включає усі види медичної допомоги у розмірі 60000 дол. США на рік кожній людині.

Одночасно для соціально-незахищених верств населення витрати на страхову медицину віднесено на рахунок держави.

Результат - якість, доступність та зменшення державних витрат на медицину більш як у 20 разів.

2. Відсутність політичної волі керівництва держави на повне знаття державного регулювання малого та середнього бізнесу в України, яке являється кормушкою для 87 інститутів державного контролю на усіх рівнях від районного центру до Києва.

На сьогодні прийняті законодавчі зміни на зменшення регулюючих актів (близько 346, в тому числі норма забезпечення господарчим милом працівників окремих галузей ) це просто формальність, це верхівка айсбергу.

Підводна частина  наступна:

В державних органах влади України, як вже відмічалось, діє близько 87 різноманітних перевіряючих та контролюючих інститутів, щорічно на їх утримання з бюджету виділяється 20 млн. грн. (при середній зарплаті чиновника 2500 грн на одного).

Скажіть, будь-ласка, чи може нормально працювати в України мале та середнє виробництво, яке створює 70% робочих місць та зайнятості населення,  коли над ним літають рої різноманітних перевіряючих, коли з нього кожну хвилину стягують гроші (штрафують або не штрафують)  .

3. Потребує застосування кардинально новітня філософія збору податків в Україні. При діючому податковому законодавстві та митних зборах ні одне приватне підприємство легально працювати не може, особливо малий та середній бізнес.

Усі підприємства українських  олігархів сидять в офшорних зонах та взагалі на 80% вийшли з податкового пресу діючого українського законодавства.         

4.Презентованеу 2015 р. Урядомскорочення чисельності апарату чиновників та їх автомобільного парку службових машин носило скоріше декларативний характер (було проведено скорочення окремих вакантних посад в усіх структурах корумпованої державної машини).

Необхідно кардинально провести реформу на скорочення більшості інституцій державного управління з широким громадським обговоренням.

Усіх чиновників відправляти розвивати бізнес або створювати власний, наповнювати бюджет та створювати робочі місця.

5. Український народ вже не може утримувати олігархів та їх ставлеників-депутатів у Верховній Раді.

Необхідно невідкладно прийняти законодавчі зміни у податковий та митний кодекс України, які зменшать у рази вартість іноземних електроприладів та вживаних європейських автомобілів для всіх українських сімей, запустять внутрішнє виробництво українського промислового продукту. Прийняти законодавчу базу для створення ринку української землі, коли кожна українська сімʼя буде в рівних умовах з олігархатом по доступу до купівлі-продажу землі.

6.  Відмічається вкрай неадекватне фінансування Збройних Сил України, які реально уже третій рік поспіль ведуть важкі бойові дії на Сході держави. Сьогодні грошове забезпечення рядового солдата - 7500 грн., це просто мізер з тим навантаженням, яке лежить на його плечах та плечах його родини.

В прийнятному бюджеті на 2017 рік з розподілених Збройним Силам України 64 млрд. грн лише 54,8 млрд. грн (85 %) йде на грошове забезпечення війсковослужбовців у діючих тарифних розрядах, решта на їх матеріально-технічне утримання.

Практично нічого не виділяється для розробки та створення новітньої української зброї, яка здатна у десятки та сотні разів посилити бойовий потенціал української армії, що веде війну.

7. Відсутність зрозумілої політики Президента України стосовно відторгнених районів Донецької та Луганської областей. Три роки дані території непідконтрольні та відчужені від України, вони повністю увійшли у російську рубльову зону.

Для чого ми поставляємо на дані території електроенергію, газ, проводимо грошові виплати по соціальним платежам місцевому населенню, яке підтримує самопроголошену владу, поставляє людський ресурс у незаконно створені збройні формування, які вбивають наших дітей на українській землі.

Необхідно ввести механізм повної економічної ізоляції. При крайній необхідності перейти на бартерні поставки ресурсів в обмін на критичні ресурси.

 

28 лютого 2017р.     м. Рівне

РАДА ГО « Громадянський поступ»

 

 

Joomla 2.5